1.Изготвяне на счетоводна политика на дружеството;
2.Изготвяне на индивидуален сметкоплан на дружеството с подробен аналитичен разпад;
3.Осчетоводяване на първични документи, фактури за покупки и продажби, извлечения от банкови сметки, отчети от касови апарати, начисленията и плащанията на работните заплати и други счетоводни документи;
4.Изготвяне на дневници и справки декларации по ДДС;
5.Подаване на дневници и справки декларации по ДДС по електронен път;
6.Поддържане на архив– счетоводен;
II. Месечният абонаментен план ТРЗ обслужване включва:
1.Изготвяне на ведомости за заплати за персонал по трудов договор;граждански договор;самоосигуряващи се лица;
2.Изготвяне на осигуровките на съдружниците (до двама съдружника);
3.Оформяне на трудови книжки;
4.Изчисляване на доплащанията при напускане или уволняване на персонал;
5.Изготвяне на заповеди за неплатен и редовен платен отпуск;
6.Поддържане на архив за персонала по трудов и граждански договор;
7.Изготвяне на платежни нареждания за дължими осигуровки и данъци по ЗДДФЛ;
III. Годишно приключване- в размер на два месечни хонорара
1.Изготвяне на годишен финансов отчет;
2.Изготвяне на годишна данъчна декларация по ЗКПО и подавнето й по електронен път;
3.Изготвяне на всички справки и отчети като приложение към годишната данъчна декларация;
4.Годишен статистически отчет и подаването му по електронен път;
5. Изготвяне на годишна данъчна декларация по ДДС и подаването и по електронен път.
IV. Допълнителни (Индивидуални) услуги
Това са допълнителни услуги извън посочените по т.I, т.II и т.III от абонаментния план за счетоводно, трудово- правно обслужване и Годишно приключване.
1.Изготвяне на отчети по поръчка на клиента
2.Представяне и защита на финансови отчети пред НАП, НОИ и др.
3.Прекратяване на трудови договори
4. Изготвяне на трудови и граждански договори
5. Изготвяне на търговски договори , Правилници за вътрешен ред, Етичен кодекс и др.
6. Изготвяне на документи и отчети за отпускане на банков кредит
7. Подготовка и представяне на финансови отчети за одит
8. Изготвяне на документи и отчети за участие в публични търгове, ФАР, Сапард , евро-фондове и др.
9. Консултации относно прилагането на Спогодбите за избягване на Двойното Данъчно облагане
10. Данъчно планиране на стопанските операции с цел оптимизиране на данъчната тежест;
11. Регистрация на нови дружества, пререгистрация по ТЗ и ЗТР, вписвания, обявявания, заличавания
12. Изготвяне на Годишни Данъчни Декларации на местни и чуждестранни физически лица
13. Консултации по закона за местните данъци и такси, Закона на акцизите, ДОПК и др.
14. Икономически Анализи
15. Прогнозни Финансови Отчети
16. Водене на складово стопанство при търговски дружества /материални запаси/;
17. Определяне на себестойност на производствени изделия
18. Изготвяне на Интрастат и ВИЕС декларации
19. Амортизационни планове
20. Индивидуални справки по образец на клиента
21. Обжалване на различни видове актове пред НАП, НОИ, Инспекция по Труда, ДРА и др. институции
22. Представяне на физически и / или юридически лица пред НАП, Инспекция по Труда и др.
23. Изготвяне на платежни нареждания за дължими данъци по ЗКПО, ЗДДС и др.
24. Изготвяне на документи и представяне при насрещни проверки
25. Представяне на Дружествата при ревизии
26. Осчетоводяване на пътни листа, разходи за командировки и др.
27. Юридически консултации