ОФЕРТА


I. Счетоводно обслужване:

            1.Изготвяне на счетоводна политика на дружеството;

            2.Изготвяне на индивидуален сметкоплан на дружеството с подробен аналитичен разпад;

            3.Осчетоводяване на първични документи, фактури за покупки и продажби, извлечения от банкови  сметки, отчети от касови апарати, начисленията и плащанията на работните заплати и други  счетоводни документи;

            4.Изготвяне на дневници и справки декларации по ДДС;

            5.Подаване на дневници и справки декларации по ДДС по електронен път;

            6.Поддържане на архив– счетоводен;

II. Месечният абонаментен план ТРЗ обслужване включва:

             1.Изготвяне на ведомости за заплати за персонал по трудов договор;граждански договор;самоосигуряващи се лица;

             2.Изготвяне на осигуровките на съдружниците (до двама съдружника);

             3.Оформяне на трудови книжки;

             4.Изчисляване на доплащанията при напускане или уволняване на персонал;

             5.Изготвяне на заповеди за неплатен и редовен платен отпуск;


             6.Поддържане на архив за персонала по трудов и граждански договор;

             7.Изготвяне на платежни нареждания за дължими осигуровки и данъци по ЗДДФЛ;

III. Годишно приключване- в размер на два месечни хонорара

             1.Изготвяне на годишен финансов отчет;

             2.Изготвяне на годишна данъчна декларация по ЗКПО и подавнето й по електронен път;

             3.Изготвяне на всички справки и отчети като приложение към годишната данъчна декларация;

             4.Годишен статистически отчет и подаването му по електронен път;

             5. Изготвяне на годишна данъчна декларация по ДДС и подаването и по електронен път.
IV. Допълнителни (Индивидуални) услуги

Това са допълнителни услуги извън посочените по т.I, т.II и т.III от абонаментния план за счетоводно, трудово- правно обслужване и Годишно приключване.


             1.Изготвяне на отчети по поръчка на клиента

             2.Представяне и защита на финансови отчети пред НАП, НОИ  и др.

             3.Прекратяване на трудови договори


             4. Изготвяне на трудови и граждански договори

             5. Изготвяне на търговски договори , Правилници за вътрешен ред, Етичен кодекс и др.

             6. Изготвяне на документи и отчети за отпускане на банков кредит

             7. Подготовка и представяне на финансови отчети за одит

             8. Изготвяне на документи и отчети за участие в публични търгове, ФАР, Сапард , евро-фондове и др.

             9. Консултации относно прилагането на Спогодбите за избягване на Двойното Данъчно облагане

             10. Данъчно планиране на стопанските операции с цел оптимизиране на данъчната тежест;

             11. Регистрация на нови дружества, пререгистрация по ТЗ и ЗТР, вписвания, обявявания, заличавания

             12. Изготвяне на Годишни Данъчни Декларации на местни и чуждестранни физически лица

             13. Консултации по закона за местните данъци и такси, Закона на акцизите, ДОПК и др.

             14. Икономически Анализи

             15. Прогнозни Финансови Отчети

             16. Водене на складово стопанство при търговски дружества /материални запаси/;

             17. Определяне на себестойност на производствени изделия

             18. Изготвяне на Интрастат и ВИЕС декларации

             19. Амортизационни планове

             20. Индивидуални справки по образец на клиента

             21. Обжалване на различни видове актове пред НАП, НОИ, Инспекция по Труда, ДРА и др. институции

             22. Представяне на физически и / или юридически лица пред НАП, Инспекция по Труда и др.

             23. Изготвяне на платежни нареждания за дължими данъци по ЗКПО, ЗДДС и др.

             24. Изготвяне на документи и представяне при насрещни проверки

             25. Представяне на Дружествата при ревизии

             26. Осчетоводяване на пътни листа, разходи за командировки и др.

             27. Юридически консултации

I like